Jeiidmmso ortalık malum sapik dolu küçükken yada büyüyünce kötü niyetli insanlar balım diye seslenmek iclerindeki pisliği kötülüğü bilmeden bencede hoş değil zaman bizim ki gibi değil git gidede insanlar kötüye gidiyo kuzum kırmak istemedim fikrimi söyledim