ilk transferim başarısız sonuçlanmıştı, 3 ay sonra 2. transfer için estrofeme başladım adetin 2. günü. döngümün 18. gününde rahim kalınlığı 7.5 mm ye anca gelebildi diye sevinemeden sağ yumurtalığımda 22mm kist gördü doktorum. 5günde bu kist nasıl oldu aklım almıyor. Transfer falan yalan oldu.
Doktorum da net bir şey söyleyemedi. Başına böyle bir şey gelen var mı çok merak ediyorum??