kucukcivcivim Yagmurslm-03 doktor bi arkadaşım, karantina sonrası hemen test yapınca pozitif olabileceğini söylemişti. Karantinanın amacı bulaşıcılığı önlemek. Yani karantina süren bittiyse kimseye bulaştırmazsın merak etme :) iyiysen kontrolüne git mutlaka 💖
Yagmurslm-03 kucukcivcivim evet bende bunyinde kuzenimden bilgi aldım birde hamiel olduğunuz için süreç yavaş ilerleyebilir mis teşekkür ederim terkar dan bilgi için
YeniAnneee06 Yagmurslm-03 öksürük çok yogunmuydu peki 1 ay önce bende de aşırı boğaz ağrısı grip oldu şuan aklıma acaba kovidmydu diye düşünüyorum ama öksürük 2 gün ve az sürdü bnde
YeniAnneee06 Yagmurslm-03 benim de öyleydi acaba bende mi kovid oldum siz anlatınca aklıma geldi cidden aşırı boğaz ağrısı grip sesim gitmişti dediğiniz gibi öksürük artık grip mı kovid mı ayırt edemiyoruz ki
Yagmurslm-03 YeniAnneee06 bende eklem ağrısı sadece bir gün oldu ama sonrasi grip di hapşırma vs burun akıntısı aynı bu ayırt edilemiyor gerçektn
YeniAnneee06 Yagmurslm-03 aynı şekilde bnmde öyle oldu artık kovid atlattysamda haberim yok size de çok geçmiş olsun