Htcnal Omepa vm kullaniyorum fakat aşiri mide bulantisi yapiyor,resmen ilaci icimde tutamiyorum.Gece yatarken aliyorum,uykudan uyanip cikariyorum.Bu sıkıntıyı yaşayan var mı?😕😕