lavinom 9 haftalik hamileyim depresyona girdim sanırım kendimi cok kotü hissediyorum yataktan çıkmak istemiyorum çok mutsuzum hep olumsuz seyler düşünüyorum aynı durumda olan varmı ne yapabilirim bilmiyorum
Zeyyyn lavinom daha yolun başındasn kendini oyalack şeyler yap kitap oku bir hobi edin yap inşirah dinle iyi gelir hormonlardan duygu durum değişikliği olabilir normal geçer ama Kendini koy verme
UmutsuzPolyanna lavinom hamileliğin genelde yaşanan olağan akışı lütfen depresyon deyip kendini damgalama belki zor ama bütün zamanının böyle geçmeyeceğini yönünde pozitif düşünceler kurmaya çalış
nazlisucan lavinom benimde öyleydi hatta hamile olduğumu bilmiyodum o zamanlar. Hamileliği öğrenince dedim ‘demekki bu yüzden böyleymişim. Vitaminleri, takviyeleri içince geçti.
Narmina95 Kendini hep güzel şeylerle motive et Öyle salma kendini daha yolun başındasın .Bazen oluyor öyle durumlar bir ağlayıp bir gülüyosun hormonlardan dolayı oda.Bir bakıyosun cok mutlusun diğer gün çökmüşsün oluyor öyle yani .
lavinom zaten çok fazla sorun yaşıyorum eşimin ailesiyle bide bu beni çok yoruyor inşallah üstesinden gelebilirim😪😪