Benim gibi olan var mı arkadaşlar 4 gün öncesi testim pozitif cıktı ama hep ateşlendim 8 aylık hamileyim atesim parol içiyorum düşüyor etkisi geciyor tekrar birdaha atesim cıkıyor az öncede midem yanmaya basladı ve kustum 2 gündür de nefes darlığı kesik kesik nefes almalar bununla beraber tıkanık bir öksürük de var hastaneye gittim sadece bebege baktılar bebek cok iyi şükürler olsun hem bnde hareketlerini takip ediyorum sizler kacıncı günde atlattınız böyle mi oldunuz sanki ölecek gibi oluyorum atesim 39 40 dan asagı parol olmayınca inmiyor hastaneye de gidiyorum sadece parol serum veriyorlar kollarım damar yolundan morardı hep