alcang ya bize de fazla geldi fakat çok iyi bir doktor herkes çok önerdi bende doktorumdan memnunum orasi ayri birşey ama fiyat yükseldikçe yükseliyor yilbasindan sonra da zam falan yaparlar guvenemedim sürekli bi para muhabbeti dönüyor gibi hissettim artik haklisiniz yani bineği