Kızlar merhaba, 14 haftalık hamileyim. İki hafta önce kontrole gittiğimde aşırı kaşık ağrısı vardı sanki hep tuvaletim varmış gibi hissediyordum ve idrardan sonra kaşıntı yanma oluyordu ve büyük tuvaletim var gibi baskı yapıyordu. Doktor gebeler için antibiyotik verdi şuan da çok akıntım var ve kokulu kimi zamanda açık yeşil renkte oluyor. 10 gün sonra geçmezse gel demişti ama iki hafta sonra da kontrolüm var . İdrar yolu iltihabı bebeğe geçer mi ona zarar verir mi düşük vb. gibi kötü şeyler yaşayan var mı aranızda?? 🙏