UmutsuzPolyanna Eğer eşimin gönlü olsaydı ben Simay koyacaktım ama nasip İpek’ten yanaymış 😊 O yüzden Simay 😍 prensveprensesannesii
Merve-0535 prensveprensesannesii kızımın ismi Simay Liya 🥰❤️ kesinlikle Simay 🌸 2. Kızım da Umay Ecem inşallah ❤️🥰🌿
prensveprensesannesii UmutsuzPolyanna benim eşimde Defne veya Gökçe istiyordu ısrarım üzerine Simayı kabul ettide pek gönlü olmayınca kararsız kaldım bende 😊
prensveprensesannesii Merve-0535 Simay ismi çok hoşuma gidiyor da eşim istemediği için kararsız kaldım
Merve-0535 prensveprensesannesii biraz daha söyleyip ısındırnaya çalış o zaman ❤️🌸 olmasa da Defne ismi de çok güzel. Seçeneklern arasında o isim de olmuştu benim. Narin, naif bir isim 🌸🌿