Nursema99 Çoğu doktor hareket sayma ve takibini 28den sonra öneriyor çünkü o zamana kadar hareketler düzenli bi hal almıyor yani bir gün hissettim bir gün az hissettim ya da hissedemedim durumları çok normal ben de 23ten-25e kadar pıtır pıtır hep hissettim dışardan görülürken 26da yavaşladı bir gün hiç hissetmediğim de oldu ama dediğim gibi telaşa kapılma tatlı şeyler yiyip üstüne 2 bardak su içip sırt üstü ya da sol yana yat 1-2 saat bekle baktın hissetmedin sağlık ocağında kalp atışlarını dinlemeye gidersin ama korkma normal bunların hepsi🌺