Gzysnm Benim 2. gebeliğim. 16. haftaya kadar bekledim. Doktor da söylemedi zaten ben de sormadım. Çünkü kuzenim de aynı hastanede farklı bir doktora takipliydi. 12. haftada erkek dedi, ilerleyen haftalarda da ısrarla erkek dedi. Kuzenimin de ilk gebeliği olduğu için heyecanlı bir şekilde hazırlıklara başladı. Eşinin memleketine gittiklerinde covid’ten karantinada kaldılar, gelemediler. Mecburen orada başka bir doktora gözükmek zorunda kaldı. 7. ayında erkek bildiği bebeğinin kız olduğunu öğrendi.
Yine de sormak isteyince belli bir % yüzde ile söylüyorlar. Ama garanti olması için 16 - 20 hafta arası ideal diyorlar 🐣