Ylnzkus12 37+6 yım kızlar son günlerde düzensiz sancılar yasıyorum fakat son yarım saattir adet sancısı gibi bi sancı var karnımda ilk defa böyle uzun sürdü hala daha var yani sizce doğum baslangıcı olabilirmi ilk gebeligim tecrubesizim ne yapmalıyım
Lavantakokusu Ylnzkus12 herşey olabilir canım o haftalarda benimde adet ağrım gibi yalancı kasılmalarım çok oluyordu, nstde sancı hissetmediğim halde sancım bile çıkmıştı düşün. Her ihtimale karşı bekle bakalım suyun veya kanaman olursa acilinden hastaneye koş ama
EsilaMiracAyazEren_Moms Ylnzkus12 5 dakika bir düzenliyse ve az da olsa bi kan geldiyse o da nişanındır muhtemelem doğumun başlamıştır canım..
Mrymmstf Kasılma sayar dan agrın oldukca bak bakalım ne kadar sürüyo kaç dk ya bir oluyo ona göre doktorunla haberleş bence 38 olmuşsun çünkü artık doğumda olabilir yalancı kasılmada