iremsuuu_19 Kızlar 38+2 haftalık hamileyim. Az önce lavaboya gittim iç çamaşırımda beyaz nokta gibi akıntı vardı, iç çamaşırım ıslaktı. Nişan mı yoksa normal akıntı mı anlamadım. Başına gelen veya bilgisi olan var mı ? İlk gebeliğim tecrübesizim 🤦🏽♀️
SayeMom iremsuuu_19 beyaz noktaysa ohoo akıntıdır o🤣 bende herrr gün beyaz akıntı var kocaman kocaman çok akıntım var çokkk
elifkrs iremsuuu_19 nişan genelde kirli kan rengi yoğun sümüksü bir kıvamdir😬 bende 33 haftalıpım beyaz akıntım var normal akıntıdır o