35+6 itibariyle 10 dakika önce kararımı verdim ki sezeryan olacağım. 36+1 de çatı muayenem var yinede yaptıracağım ama kararım kesin dönmek istemiyorum. İkizler burcuyum kahretsin ki aşırı kararsız biri olarak nooolur kafamı bulandırmayın😁
Sezeryanı tercih etme sebeplerimse:
Zayıf kiloluyum karnımın ve göbeğimin çabuk toparlayacağımı ayağa kalkacağımı düşünüyorum.
Göbeğimdeki dikişlere iyi bakabilirim ancak vajinadaki dikişlerime bakamam diye düşünüyorum.
Sezeryanın başka zorluğu olduğunu düşünmüyorum.
Gelelim normal doğuma neden tercih etmedim:
Zayıf ve iradem düşük olduğu için saatlerce suni sancı çekemem halsiz düşer bayılırım kendimi biliyorum %90 bayılırım, kesi atarlar karnıma bastırırlar diye korkuyorum aşırı nazlı ağlak biriyim ve bunlar olurken yanımda 1 Allahın kulu olmayacak(akraba eş gibi yani elimden kolumdan tutan) yok çocuk oksijensiz kaldı yok vakumla alcam yok karnıma dirsekle bastırcak bunları istemiyorum (olursa tabi olmıcak diye bişeyde yok olcak diyede yok ama sezeryanda hiç yok)
2 hafta önce çatı olacağımı öğrendiğim günden beri uykularım kaçıyor bırakın normal doğumu yani her gece düsünmekten alıkoyamıyorum kendimi 2 parmak sokcak bakcak 10 saniyede sürse ben orda salak salak ağlıcam kesin aklım çıkıyor düşündükçe buna bile nazlıysam normal benim için hiiiç hiç uygun değil🤷🏼♀️
@Clementinee gel sezeryan olalım senle😁💘