Mehtapkz seher6034 seffaf akinti yumurtlamada olabilior canim o ulasyn takibi yapmismiydin acaba.. gebelik belirtisi genelde yogun beyaz seklinde oluyor die biliorm canm insallh hamilesindir
litfenama seher6034 akıntı her zaman olan bir şey. Hamilelik belirtisi olarak akıntıyı baz almaktansa, adetin geçmesini beklemek daha kesin olur.
Ozge_ozge seher6034 benimde 4 gün kaldı aynı şekilde akıntım var adet bitiminden beri sabah kaset test yaptım negatif çıktı
litfenama seher6034 vajinal akıntılar sağlıklı bir vücudun belirtisidir. Vajinal bölgenin temizliği için akıntı olması lazım. Şaşırdım şuan. Doktora danışın isterseniz.
seher6034 litfenama enfeksiyon falan yok vucudün böyle demişti doktorum 2 ayda bir kez olur oda ağrılı
User1244 Benim togun kremsj beyaz bi akıntım var regl günüme 5 gün kaldi hayırlısı bakalım internettrn erken test sipariş ettim onlar gelirse yapicam