Öncelikle merhabalar. Malum herşeyin fiyatı uçtuğu gibi bebek bezi, ıslak mendil, bebek deterjanları vs. fiyatları da uçmuş. Ben son zamanlarda çok araştırdım. E bebek markasının deterjan ve bezleri hakkında olumlu yorum okudum ve fiyatları da orta halli. Acaba aranızda kullanan veya kullanmayı düşünen var mı? Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı yazın lütfen !!!!!