Doktor kan değerimi bilmiyordu küçük bir şey var ama daha şekillenmemiş dedi gidip kan verdim 2150 çıktı adet günümden iki gün sonrada 132 çıkmıştı. uygulamaya göre 5+5 im ama Ocak ayının beşinde yumurtlama gördüm. Sizce bir sıkıntı var mı? Boş gebelikte beta hcg böyle yükselir mi?