Deletedmom62627 Duruliyaninannesi şuan hastanede yatıyorul oğlum enfeksiyon kaptı yanımdaki abla sezaryen olmuş tek başına. Hayretler içerisinde izliyorum vallahi ben 20 gün kendime gelememiştim sezaryenden sonra. Yani sezaryenli biri böyleyse normal doğuran çok çok deha iyi olur. Bu arada abla 140 boyda 110 kg
Bilge2019 Duruliyaninannesi sen annesin cennet boşuna annelerin ayakları altına serilmemiş analar her türlü zorluğa göğüs gelir elbet 😊hem de ikinci çocuğun eğer ki normal doğum olursa ki inşallah normal doğum yaparsın hayırlısınla kurtulursunuz tek başına kendine ve bebeğe bakabilirsin ayrıca ebelerde çok sık gidip geliyo dolaşıyorlar 😊
Duruliyaninannesi Bilge2019 saol canım güzel dileklerin için Allah razi olsun yaparim inşallah bakalım dikişlerim cok olmazsa zorlanirsam oyle çağırırım birini
Ece003 Duruliyaninannesi normal doğum ise kalkabilme imkanınız olduğu için ve 2. Hamilelik olduğu için belki kolay olabilir ama sezeryan ise sizi baya bir zorlar
Duruliyaninannesi Ece003 normal dogum canim bakalim zaten dogana kadar yanlız oluyoruz sonrasinda cok dikisim filan olursa oyle ararım mecbur birini
Reyhandemirbasaran Duruliyaninannesi yaparsin o zaman canim herseyi biliyosun. Allah yardımcın olsun 🙏🏻
Poyrazin_annesi Bence risk almayın yanınıza bırını bulun. Cnku bebegı teste götüruyolar fln basında durmak gerek. Bazen hastane ılac istıyo mama istıyo. Bunları almak ıcın bırının eczaneye fln gıtmesı gerekıyo
Duruliyaninannesi Poyrazin_annesi eşim dışarda bekler canım o konuda sıkıntı yok sadece devlet hastanesinde odaya almiyolar eşi bisey lazim olursa gidip alabilir
Aysu123cicek Duruliyaninannesi selaminAleykum ben mayisda dogum yaoicam sezeryan olucam refakaci olmadan gidicem devlet hastanesine
Duruliyaninannesi Aysu123cicek Ve aleykum selam ozaman bende oyle yaparım bakalim son dakikaya ya kadar kimseden ses çıkmazsa oyle yapicam Allah hepimizin yardimcisi olsun
Aysu123cicek Duruliyaninannesi insallah normal dogumdu normal dogum cok kolay allahin izniyle dikisin olmaz allahim sagsalim bebyin kucagina almayi nasib etsn insan yalniz olunca cok daha rahat oluyor ben sezeryani yinede kimseyi istemiyor hem benim ailem yook kayinvaldende yasli hastaneye benimle gelip perisan olmasin