Benimde 4 haftalık Ken gitmiştim kese fln görünmüyordu doktor başka gebelik olabilir demişti 10 gün sonra tekrar gel bakalım dedi beni çok korkutmustu bide ilkti sonra doktoru değiştirdim ve kese göründü ama kalap atışı fln yoktu 6 haftalık olmuştu sonrada 9 haftalıkken gitim kalbi çokta güzel atıyordu cnm bence sende doktorunu değiştir sugan 25+0 hamileyim az kaldı alahin izniyle