aselsmom merhaba benim doktorun yüklemeye gerek Yok dedi sağlık ocağında açlık ve tokluk olarak iki kere kan alıp şeker testi yapıyorlar ben doktorumun yönlendirmesi ile bu şekilde yaptım hemde o iğrenç suyu içmemiş oldum 😂 sende bu şekilde yaptırabilirsin