Rabiamsf İlk haftalardan beri ciddi bel ağrısı yaşıyorum bir türlü çaresini bulamadım.hic böyle bir ağrı yaşamadım gercekten gece uyutmuyor tavsiyeleriniz var mı güzel anneler 😔🌟
Serenity12 Rabiamsf çok mu ayakta kalıyorsunuz. Bir de yatarken sol tarafınıza yatın sırtınızıda yastık ile destekleyin ya da hamile yastığı alın. Eğilme ya da uzanma hareketleri de yapmayın o da etkiliyor. Ben gebelik süresinde kendimi yorduğum zamanlarda aşırı bel ağrısı çekiyorum
yagmur_s Rabiamsf ay resmen derdimi anlatmışsın. Regl ağrısı gibi ilk sürekli ağrım var. Ama 2 gecedir sağ tarafta resmen belim tutulmuş gibi hareket bile alamıyorum 🤦🏻♀️ daha 6 +2 deyim😭
Rabiamsf Daha 17 haftalık olduk ve ilk haftalardan beri bu ağrı devam ediyor yürüyüş bile yapmıyorum neden bu kadar ağrı oluyor anlamıyorum gerçekten
Rabiamsf Serenity12 çok uzanma yapıyorum dolapları silerken tabakaları falan alırken ama bu kadar etkiler mi gerçekten.🙁😔
Serenity12 Rabiamsf ay yapmayın lütfen aman Allah korusun. Etkiler tabii ki Benim doktorum her muayene sonrası uyarır beni bu konuda . 🌸🌸
Astral Rabiamsf aman dikkat edin bi ev işi için bebeğinizi riske atmayın uzanmak çok sakıncalı bırakın kalsın ev işide
Rabiamsf Serenity12 çok teşekkür ederim daha dikkatli olucam artık gerçekten akıl akıldan üstündür Allah razı olsu.🌟🤗💚
yagmur_s 2 gün önce baza açtım salak gibi. Yatak ağır değildi ama bi yamukluk olmuş zorlandım bir de tek elle açtım 🤦🏻♀️ benimki o yüzden oldu sanırım. Ay ben malım cidden ya. Bebişe bişey olmamıştır herslde 🤦🏻♀️
yagmur_s Serenity12 ay yok normalde biyere uzanma eğilme fslsn yapmıyorum bile de işte yapmış bulundum. Hafif diye güvendim yamuk muş zor açıldı. Şu an çok ağrım var da belli normal bel ağrısı. Çarşamba kontrolüm var bakalım 🥺 tedirginim yine de
yagmur_s Serenity12 gideceğim bu gün gece ağrım da çok arttı. Normal bel ağrısı falan bile olsa tedirgin oldum baya. Bir soracağım bakalım🙏🏻
yagmur_s Serenity12 ben de valla aşırı korktum 🤦🏻♀️ ama normal belimi sakatlamışım. Bebek gayet iyi şimdilik. En azından 2 gün daha sabretmeye de gerek kalmadı4kalp atışı da duyuldu 🤭🤭