Kızlar bebek haftasına göre daha önde olabilir mi? Yani doğana kadar hep son adet tarihinden mi hesaplanıyor? Örnek veriyorum yarın hastaneye gideceksiniz 9 haftalik diye hesapliyorsunuz ama ulturason da 10 haftalik.olmus oluyor. Yani bebeğin gelişimi haftasını da etkiler mi?