Kızlar buraya defalarca hastane çantası için post açıldı ama son zamanlarda kimse açmıyor. Ben simdi hastane çantama kendim için
1 elbise gibi 1 normal takım gecelik koydum.
3 adet külot
2 adet Emzirme sutyeni
2 tane çorap
1 Terlik
1 tane havlu hem vücuda hem yüze kullanirsam diye
Bebek içinde
1 tane 10 lu hastane çıkışı onlari da 2 ye böldüm
2 tane zibin
2 tane alt üst takım koydum
1 tane kalın battaniye
10 taneye yakın bez
1 paket ıslak mendil
10 15 tane pamuk temizleme
Bi kac tane inşallah hemen sütüm gelirse diye göğüs peki
1 tane de hastaneden çıkarken kalın bir kundak koydum.
Baska neler eklemeliyim. Hastane evime cok yakın yürüyerek 5 dakika. Yoksa daha da abartmayip lazım oldukça mi evden getirtmeliyim.