60_duygu ilk gebeliğimde ben de hissetmediğimde tedirgin oluyordum ama sanırım şuan biraz daha tecrübeli olduğum için hiç takılmıyorum bile. Siz de aklınıza kötü bişey getirmeyin çok normal oluyor onlar 😊 zaten düzenli kontrollere gidiyoruz olumsuz bişey olsa doktorumuz söyler muhakkak