Kizlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var 30 haftalık gebeyim hamileligimin başından beri pıhtılaşma sorunum olduğu icin sabah oksopar akşam coraspirin kullanıyorum doktorum 35. Haftada coraspirini bırakmam gerektiğini söyledi ama ben çok korkuyorum bundan önce 3 kaybım var çünkü bı oncekinde coraspirin kullanmamıştım oksopar tekti ve bebegimi kaybettim sizce ne yapmalıyım lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi ??