8+3 haftalık hamileyim ve fena bir gribe yakalandım gibi gözlerim yanıyor akıyor burnum tıkalı akıyor halsizim acile gittim ama hiç bişey yapmadılar su serum taktılar bitek ya kadın doğuma ya dahiliyeye git dedi acaba hangisine gitmem lazım bilgisi olan var mı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.