Gizemydag Bugün itibariyle bebeğim çok hareketli ve garip şekilde ağrılar oluyo ara ara hareketleri çok hissedilir oldu alt bölgemde de ara ara sızı oluyor sizce normal mi kızlar
SayeMom Gizemydag evet bendede başladı asırı hareketli ve geriniyor vajinam açılıp kapanıp gibi oluyor baskı var yerleşiyorlar sanırım🤣
Havvaa77 Gizemydag Aynısı bende de var 33+2 yim çok hareketli ve hareket ettikçe karnımda çok fazla sancı oluşuyor karnımda hep bi sancı var
Gizemydag Havvaa77 evet bende de bu hafta olmaya başladı daha önce yoktu bugun birden olunca şaşırdım
Melek__55 Gizemydag 36 haftadym doğurcak gibi olyorum heleki akşam üstü göbeğimi taşyamyorum sık idrara çıkma halsizlik geceleri dönmekten yatamadığım için gündüz gözümü acamyorum ayreten nst nasl gircz ya yarım saat sırt üstü dönerken bile.nefesim kesiliyor 😪😪🥺🥺🥺
Gizemydag Melek__55 en zor zamanlarımız artık bende zorlanıyorum yatmada ve yürümem bile değişti artık değişik ağrılar oluşmaya başladı sağlıkla gelsinde bebişler☺️
Melek__55 Gizemydag Evet canm su son iki haftada geçsin 38 haftada gelsin inşallah 40 a kadar bekelemzler 😂