Kilo almıyorum diye üzülme cnm bebeğin gelişimi ii gidiyorsa ben kilolu hamile kaldım wn baştan beri doktorum hep korkuttu aman tansiyonun çıkar aman gebelik zehirlenmesi olursun sakın ekmek makarna tatlı yeme diye diye 33 haftaya girdik 2 gün önce covit geçirdim 10 gün yiyemedim göbeğim çöktü resmen çok korktum 2 kilo da zayıfladım bebeğin gelişimi ne durumda diye merak ettim kontrole gittim gayet iyiydi demem o ki bebwğin gelişimi iyiyse kiloyu dert etme doğum sonrası vermek daha zor olacak ben toplamda 4 kilo aldım mesela ama inş veririm diyorum zor veriyorum