Sevgili anneler sizlere bir sorum olacak 1.5 yaşında bebeğim var ve 8 haftalık hamileyim bulantım için doktorum prilam dr hap verdi 4 gündür kullanıyorum ve emziriyorum emzirirken kullanılmamamsı gerekiyormuş lütfen bilgisi olan bir şey söyleyebilir mi?