mihraveannesi ben gaviscon ve panto kullanıyorum. Ama mutlaka doktorunuza sorun. Onlar rahatlatıyor bi nebze ama yine de zorlayıcı olabiliyo ilaç almanıza rağmen. Asitli şeyler içmeyin baharatlı yemeyin. Beni simit poğça ekstra yakar mesela. Biraz yediklerinizi takip edip ne iyi gelmiyo onu da çözerseniz hayat daha kolay oluyo 😄 a bi de ayva çok iyi geliyor bana kabuğunu soyup yiyince falan o doğal en azından hemen deneyebilirsiniz.