Aysedal_ Kızlar folik asit haplarınızı düzenli alıyor musunuz ? Benim unuttuğum oluyor haftada 3 veya 4 gün atıyorum. Bi sorun olur mu ?
Cansuada24 Aysedal_ kesinlikle boşlama heleki gebeligin ilk başları cok dikkat edilmesi lazım herşeye canım düzenli kullan unutuyorsanda telefona hatırlatıcı alarımı ayarla
Momomia Planlı gebelikti benim 4-5 haftalık öğrendiğimde başladım her gün düzenli içiyorum ama keşke daha önceden başlasaymışım diye pişmanım. Umarım olumsuz bi etkisi olmaz
Nursemablk Mutfak masamda gözünün önünde bulundur bii saat belirle o saatlerde içmeye özen göster ki aksamasın 🤗
Selintoker14 Doktorumun verdiği günden beri kullanıyorum ama ben gece yatarken içiyorum bir tane günde