Ben demir ilacını akşam almaya başladım , midemde bagırsaklarımda rahatladı biraz
Yürüyüşü artttırdım bide eczaneden bol probiyotikli yogurt mayası aldım içtiğim suyun markasınıda değiştim anca kendime geldim benim kabızlık derdim cok fenaydı ilaçsız tuvalete cıkamıyodum kabızlıktan oturamaz hale gelmiştim 🤦🏻♀️35+5 deyim şuan daha yeni yeni kendime geldim siz simdiden önlem alın🙋🏻♀️