Bahar11mucize Kızlar dün tetenoz oldum ilk dozu dün çok ağrım olmadı ama bu gün kolumu kaldırdıkca ağrıyo sürekli kaç gün sürüyo acaba basına gelenler kaç günde geçti
Busra91 Bahar11mucize Burcuuuuu bnm iki hafta sğrımıştı nerdeyse üzerine hiç yatamamıştım bile.ebe buz uygulamamı söylemişti.denemenizde fayda var
Bahar11mucize [silindi] Burcuuuuu Busra91 [bilinmeyen] Dilekahinzen Eceguclu35 Hgemr Ay inşşallah gecer bişey yapasım gelmiyo banda buz koy dedi ama koymadım daha dayanabiliyorum diye şişlik falanda yok
aselsmom Beş altı gün ağrısını çektim ne üzerine yatabiliyordum nede rahat kullanabiliyordum kimseye dokunduramiyordum Eylül'de ikinci doz vurulacak onuda atlatıp kurtulmak istiyorum
Dilekahinzen Bende ikinci dozunu pazarttesi günü olmuştum bugün hiç ağrım yok. İlk iki üç gün biraz ağrı oluyo sonra azalmaya başlıyo
Eceguclu35 Bende geçen ay olmuştum ne iğne olurken acıdı ne de o gün ama ertesi gün ağrı yapmaya başlamıştı baya iki güne geçti şükür
Bahar11mucize Mkk 20. Ve 24. Haftada diye bilşyorum ben 20 de oldum dün yani bir ay sonrada ikinci dozu olucam
[silindi] Bahar11mucize bende de şişlik olmamıştı birşey koymadım dayanılmayacak gibi değildi üstüne yatmamaya çalış daha çok ağrıyor üstüne yatınca
Haticemustafa Bahar11mucize bunyeden bunyeye degisiyor canm benm 2 gun siddetli oldu sonrasında kademe kademe azalarak 1 haftada tamamiyle gecti Ama cok sukur ki ikinci dozda hic bisey olmadi 😊