Misshadow Kızlar hamilelik sürecinde ve doğum için acıbadem h atakent hastasınesine gitmeyi düşünüyorum önerebileceğiniz kadın doğum doktoru varmı Tercihim kadın.
Deletedmom154 Misshadow arkadaşıma sormam gerkiyor o olmuştu doğumu.Oda orda bezirganbahce parkinin orda oturuyor sorup size geri dönüş yaparim
minikkoalaam hamile oldugumu ilk ogrendigim zaman orda dr. mustafa deveciye gidiyodum. bence iyi ve ilgili bi doktor tavsiye edebilirim 🙏🏻
Miraras Merveb46 bi kağıt vermıslerdi yanıltmak istemem ama ssk ıle normal 10 küsür sezeryan 11 küsürdü