betultims Merhabalar 26 haftalık hamileyim önce kızım olacağını söylemişlerdir Asel ve Derin isimlerini düşünmüştüm ama şimdi oğlum olacağını öğrendim ve erkek ismi bulmakta zorlanıyorum şu an Atlas var sadece ama o da tam içime sinmedi gibi. Erkek ismi önerisi olan var mı? ☺️
Aysegulin betultims atlas ismi beni de kendine çok çekiyor ama içime bi türlü sindiremedm bıraktım 😀 Ahmet Buğra ya karar verdik. Eşim çok istedi böyle olsun diye kırmadım. Bora ismini de çok beğeniyorum aslında. İsim seçmek çok zor. İsmi begeniyosun sonra anlamına takılıyorsun… 🙈
Cgdm-altnkr betultims ikizlerim var Ahmet Furkan–Ömer Yiğit 🤗 belki seversiniz sizde 🌼 şimdide oglum olcak Kağan düşünüyorum bakalım. 🌸
betultims Aysegulin evet kesinlikle bir de kökenine bakıyorum hatta numerolojisini de soruyorum hepten isim kalmıyor 😂
betultims Toprak, Ayaz, Kaan isimlerini bende çok seviyorum ama kuzen çocuklarının ismi hep. Çevremiz hep erkek çocuğu olunca bütün isimler kapılmış maalesef. İsimleriyle yaşasınlar inşallah 🙏🏼
betultims Cgdm-altnkr maşallah Allah bağışlasın inşallah ben de seviyorum Kağan ve Yiğit ismlerini onlarda eşimin arkadaşlarının isimleri ondan sıcak bakmadı sanırım :) teşekkürler öneriler için