Ozlemozlm doğumdan önce iğne vuruldu doğurdum dikiş atıldı iğneyi görmedim o an miniğime odaklanmıştım ilk doğduğunda ağlamamıştı ve ben korkup ona bakıp kalmıştım dikişler de alınmıyor düşüyor n e kadar kuru tutarsan o kadar çabuk iyileşip düşüyor ağrı da 1 hafta oldu benede ama hep yan oturdum üzerine oturursan maazallah açılma falan olur dikkat et ki ben o 1 haftada da fazla oturmadım hep ayak üstündeydim doğru düzgün lohusalık yaşayamadım miniğim küvezde kaldığı için