Yesimmm93 Kızlar uygulayan varmı bu masajı normal doğumda dikişlerin olmaması veya az olması için uygulanıyormuş 🙈
Bahar11mucize Yesimmm93 bende duydum okudum işe yarıyomuş doğumuma az kala başlıcam bende çünkü normal doğurmak istiyorum çok 😊
BraKarpuz Yesimmm93 bende 35. Haftamda sormuştum doktoruma epizyo istemiyorum bunun için neler yapabilirim diye. Kesiyorum usulüm bu demişti 😂 bence sende doktoruna sor önce boşu boşuna uğraşmış olma 🤗
Yesimmm93 essrasr eşlerin yapması gerek diyorlar bz ulaşamadıgımız için karından dolayı ama ben eşime söyledim gülme krizine girdi yapamam ben dedi 😂😂
Eliftuba Yesimmm93 😂😂😂😂 arkadan uzatsan olmuyor mu. Biraz bel ağrıtıyor ama bi sağdan bi soldan yapıyorm
TugceSenelKavak BraKarpuz doktorum bunu dese değiştirirdim o kadar korkuyorum yani. Türkiye de maalesef bu konuda zorunluluklar harici yapmayan doktor neredeyse Yok.
BraKarpuz TugceSenelKavak bende aynı düşüncedeydim kesinlikle katı bir kuraldı epizyo olmayacaktı. Doktoruma çok güveniyordum ve bana açıkladı neden olması gerektiğini inat etmedim zaten sezaryen oldu 😂
NekwaSultan Kizlar ben ilkte yaptım sicak suya oturup zeytinyağıyla Yine kesildim ama az bu bebisin küçük olduğundan mi ise yaradigindan mil bilemiyorum.. o 2980 di Bunda yapmadım fazla kesildim 3370 doğdu. Ama bunda kesi daha çabuk iyileşiyor
Busratye Yesimmm93 ben 26 yım 😊 badem yağı almıştım bunun için ama daha yapmadım . Siz ne zamandır yapıyorsunuz. Bende bir kere denedim beceremedim 😊
BraKarpuz Yesimmm93 yatağa uzan, bacaklarını ayır ve kaldır, doğum pozisyonu al birde öyle dene çok kilolu değilsen bu şekilde rahat yaparsın
Busratye Yesimmm93 bence siz bı doktorunuza sorun sonrada yapmayı deneyin ben bazı doktor sayfalarını takip ediyorum orada önem veriliyor https://www.instagram.com/p/BmBNUWsjRiN/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=exi34ltxjdun