Livanur-2022 ilk haftalar çok şiş ve ağrılı olan göğüslerim 14. Haftaya girdim kaşıntı ve hafif acı var ama yumuşadı yaşayan varmı normalmi
Galadriell Livanur-2022 Bende aynı durumu yaşadım, merak etmeyin bebekle ilgili bir sıkıntı olmadı. Benimde bir düşüğüm olduğu için çok evham yapmıştım.
Livanur-2022 sevo_asc o kadar evhamlıyımki 8 sene sonra olunca hiç pozitif düşünemiyorum doktora gitmekten utanır oldum
Ayserdemce Havvaa77 bende aynı düşüncedeydim ilk haftalar nasıl şiş ve büyüdü sonra birden indi kaşıntı olduktan sonra 36 haftam bitti hala yumuşak sütüm olmayacak mı acaba diye düşünüyorum 🤔 😔
Dmllale Aynı haftalarda bende de öyleydi 20 li haftalarda tekrar sertleşti korkma canım Allah ın izni ile birşey olmamıştır.
Havvaa77 Ayserdemce umarım öyle bişey değildir ya bi de göğsümün altındaki kemiklerim sızlıyor ağrıyor batma oluyor bende son iki gündür sütyen takmadan uyuyorum acaba çatlak çok olur mu ya da sarkma
Livanur-2022 Ayserdemce 15 yaşında bi oğlum var onda son aylara kadar hiç göğsüm şişmemişti son ay şişmişti ve o kadar çok sütüm vardıki emzirmenin dışında bez kullanıyordum ve sabaha kadar süt akıyordu şimdi farklı ve unuttum o yaşadıklarımı sütüm olmazsa diye korkma
Livanur-2022 Nasıl rahatladım bi bilseniz eşim işte her yer kar yollar kapalı istesem de gidemem en azından içim rahatladı hepinize teşekkür ederim canlarım iyimi varsınız 💕