Puddingin Yanlış anlamazsanız neden sosyal medya üzerinden herkese duyuruyorsunuz ki? Ben nazara çok inanan biriyim hiç paylaşmadım paylaşmayı da düşünmüyorum açıkçası ama sırf hatıra kalsın diye uzaktaki arkadaşlarım akrabalarımla görüntülü konuşurken bi anda oğlumun patiklerini gösterim dayı oluyorsun,teyze oluyorsun tarzında birden söyledim tepkilerini falan da ekran kaydına aldım birleştirdim hatıra olarak kalacak sosyal medyada duyuru yapmak biraz tuhafıma gidiyor benim lütfen yanlış anlamayın benim görüşüm bu yönde.Ve ne kadar paylaşım yapan kişi görsem hep sonucunda bi açıklama bebeğimi kaybettim tarzında çok üzülüyorum Allah korusun bir de bunun bu tarz açıklaması oluyor…