Gkcdila Çooooook güzel ve farklı bir duygu.. Şaşkın, heyecanlı, stresli, mutlu çok garip hisler içerisindeyim. Yarın bu saatte hastane odasında kucağımda bebeğim olacak insanın inanası gelmiyor🤭
bezelyemom Gkcdila benim yarın mı bilmem ama postunuz uğurlu gelir ve inşallah doğururum banada dua edin güzel anneler olsun🙏🏻 38+4 İnşallah sağlıkla huzurla bebeğinizi alırsınız kucağınıza
Miniklimonum Gkcdila Yaaaaaaaaa çok duygulandım şuan okurken bile hissettim o duyguyu öncelikle sana tek solukta rabbimin sağlıkla seni ve bebeğini kurtardığı kolay bir doğum diliyorum sonra da tüm doğumu bekleyenlere gününde sağlıklı doğumlar diliyorum ve Allah olmayan herkese bu duyguyu yaşatsın 😇♥️🙏
Hilalbasak Gkcdila normalde benim yarindi sezeryan olcaktim .Ama erken geldi benim kız bugun 4. Gunum dogum yapali😬😀😬😅😬😅
mrvasln Maşallah subhanallah ne mutlu size günleri bitirdiniz şimdi sıra bebekli günlerde darısı basımıza banada dua eder misiniz sağ Salim hayırlısıyla sağlığıyla bende o günleri göreyim kucağıma alayım ilk gebeliğim yedi sene üstüne oldu kendiliğinden oldu o sebeple biraz görmemişlik var 😂😭🙈 korkuyor insan. Doğum sırasında beni unutmayın lütfen 🤲
Aycicegim mrvasln bende tüp bebek ile hamileyim çok bekledik zorlu süreçlerden geçtik. Her gece dua ediyorum tüm anne olmak isteyenlere, evladı olmayanlara hayırlı evlatlar diliyorum 💕
diamond2635 Aycicegim ya canım sana bir bakayım derim aynı zamanda tüp bebek yaptırmıştık yarın doğumun varmış gözün aydın sağlıkla al bebişini kucağına inşallah🥰
Nihaliko Aycicegim bende 38+2 yim ve bende tüp bebek gebesiyim 🤭 ve yarın sabah doğumum var, Rabbimin izni ile 🥰🤲🏻
Ayse0771 Totem yapayım aaa benm de var yazayım 40+4 çünkü hala bekliyoruz bizim kızı :)) sağlıkla doğuralım hepimiz inşallah🤲😁
Gkcdila bezelyemom ayyyy amin inşallah🙏🏻 Sizin de bekletmeden sağlıkla gelir inşallah 🙏🏻 benim planlı sezeryan
Aycicegim Gkcdila hayırlısı olsun inşallah canım sağlıkla kucağımıza alalım 🌺 izmir desiniz sanırım hangi hastane
Gkcdila Aycicegim senin nerde olacak? Bide normal doğum için gün belli oluyor mu önceden ya ona şaşırdım 🙄
Aycicegim Gkcdila benim aslında perşembe günü doğuma alıyordu hoca eşim görevden gelmediği için beklettik. Bebek doğum kanalında ensesi göründü sadece birde tüp bebek olduğu için kendi sancım bekletilmiyor