Kızlar 37.haftam btti malesef orta kulak iltihabı geçiriyorum ve augmentin kullanıyorum 12saatte bir. Doktorum sorun olmaz dedi aslında ama analık işte insan yine de etraftan duymak istiyo. Kullanan var mı bi sorun yaşadınız mı yaa tedirgin oluyorum hareketsiz kaldığında anlık bi panikliyorum falan👀👀