Kizlar 7 haftalık hamileyim. Eşim pazartesi pozitif çıkmıştı, ben Ogün negatiftim persembe günü oğlum ateşlendi şuan da benim ateşim çıktı ve boğazlarım ağrıyor kulağıma vuruyor ağrısı. Eve gelen giden de yok tekrar test için. İlk zamanlarda korona geçirenler hamileliginizde sıkıntınız oldu mu veya doktorunuz bir sirun olup olmadığını söyleyen varmı, merak ediyorum