derya_erz bende de aynı sorun var 25 haftalık hamileyim yaklaşık 1,5 aydır çekiyorum 🙄 uyuz değil kolestaz değil safra asidi değeri normal pupp değil tek seçenek kadın doğum doktoru zyrtec verdi kullan işe yaramazsa son çare kortizon iğne vuralım dedi 🙄 dermatalogda krem vermişti hiç işe yaramadı 🙄 siz neler kullanıyorsunuz