Zynbt Selam kızlar. 14 haftalık gebeyim ve pozitif çıktım. Aranızda gebeyken covid olup bana Öneri verebilecek olan var mı ?
Nursezer37 Zynbt ben 2 defa korona oldum ilaç zaten kullanamazsın yapacağın tek şey bol bol meyve yemek ayran iç vitaminli şeyler ye En büyük ilaç budur Allah şifa versin
Nihalinci Zynbt bende 16 haftadayken olmuştum grip gibi ağır geçirdim şuan 36 haftalığım bebekte ve bende bir sıkıntı olmadı çok şükür ileriki haftalarda olsak çok sıkıntılı bir durum
Zynbt Karali kan sulandırıcı kullandınız mı ? Ben grip gibi atlatıyorum ama 🤷♀️ Ekstra bişey kullandınız mı beslenme vs olarak 😒
Meralaksoy Karali aynen bende 19 haftalık hamileyim bugün karantinamın son günü yarın bebişimi görmeye gidicez iniallah
Nursezer37 Zynbt evet onu kendi doktorum verdi çocuk aspirini kan sulandırıcı dedi şimdi pembe ilaç kullanıyorum oda kan hapı galiba
Karali Meralaksoy bende gidicem bikac gune kadar randevu gunumu iple çekiyorum insallah sizdede bi sıkinti cikmaz😊
Karali Hayir hic bisey kullanmadim parol haricinde 3 gun agir gecirdim sonra hafifledi insallah sende hafif atlatirsin