Gzdem Selam kızlar bebeğimin kıyafetlerini alcam ama 0 3 aylık almayı düşüyorum ama herkes küçük diyor sizce ne yapmalıyım kaç ay ve kaç tane takım almalıyım siz neler aldınız
Sulemrahkuzey Gzdem canım 0-3 aylık çok alma 3 tane takım 3-5 tane zıbın yeter sonra birden büyüyorlar 3-6 aylık kullanırsın daha çok
sudamlasi Gzdem 5 tane alt üst takım, 10 tane çıtçıtlı 1 hırka 3/4 tane de yelek hepsi 1-3ay arası. 3-6 aya yoğunluk vermemiz gerekiyomuş.