Mrvgcmn36 Merhabalar, bebeği iki yaşına gelmeden tekrar hamile kalanlar var mı aranızda, zorlukları neler, biraz bahseder misiniz ?
SeydaPrc Mrvgcmn36 Ben varım malesef planlı bir hamilelik değildi. Süpriz oldu daha kızım konuşmaya başlamadı tam olarak yemeğini yiyemiyor kendi birde altı bezli ikinci doğumca 2 yaşında olacak tam şimdiden zor sürekli kucak ve ilgi istiyor. Bana en çok ihtiyacı olduğu yaşta kardeşi doğacak ilgi azalacak oy oyyy.
Mehtapca06 Mrvgcmn36 oğlum 22 aylık oglum 17 haftalık hamileyim bvalla iyiki de olmuş zaman bir şekilde geçiyor onlara yetebilecegimi hissettim anda olması daha iyi
Metehaninnannesi Ben 🙄 bebeğim 11 aylıkken hamile kaldım şuan 38 olmak üzereyim emzirmeyi 15 aylıkken bırakmak zorunda kaldık çok fazla düşmüştü memeye ve gece uykuları çok bölüniyordu bende dayanamadım bıraktırdım ağırlaştıkça kucağa alamamak oyun oynayamamak hormonlardan sürekli sinirlenmek beni çok yıprattı doğal olarak oğlumu da sağlıkla kızımı kucağıma aldıktan sonra telafi etmeye çalışacağım çok şey var