Bircannbozann bende 18+5 im bebegimin esi asagida.herkesin kanamali olcak diye bisey yok.ama normal dogum olmuyormus sezeryan olcaz mecbur.iliski,agir kaldirmak,ayakta kalmak yasak genel olarak istirahat etmeb gerekiyor canim.doktorum haftaya bakicak buyuk ihtimal yukariya cikar dedi