Esrabz ben ilk çocuk düşündüğümde kan tahlili yaptrmak istemiştim hani vitaminlerim eksikse tamamlayaym die zühal hanıma gitmiştim bana yumurta yeterliliği testide yaptı yumurtalarımın kalitesinin iyi fakat sayısının az olduğunu 3 ay korunmasız denememizi olmazsa tüp bebek dedi ben şok olmuştum hastaneden çıkınca ağladım. Sonra ilk denemede hemen hamile kalmıştım 5 haftalıkken düşük oldu 2. Denememde yine hemen hamile kaldım Allah nasip ederse pazartesi doğumum olacak. Yani demem o ki beni boşu boşuna korkuttu.