Merhaba kızlar. Eşim haftaya ülke dışına gitmesi gerek bir takım işleri halletmek için. Haftaya cumartesi Allahın izniyle çekilicek buradan pazar günü inşallah orada olacak. Pazartesi halledip, salı günü gelicem dedi. Biletini gidiş geliş alıcaz. Ama hem çok korkuyorum bir problem çıkarırlarda dönemez o gün diye. Daha şimdiden ağlamaya başladım. Bir kaç gün önce hastaydım ateş kaldırmıştım iştahım kesilmişti. Şimdi gidicek diye zordan yiyorum bebeğime allah korusjn birşey olur diye. Sizde öyle misiniz, çok fazla ağlıyorum ya, hiç keyfim yok. 2 ay önce yine gitmişti ozaman ne zaman döneceği belli değildi 20 gün kalması gerekmişti. Fransaya gitmesi gerek yani işsizlik parası alıyorda oradan, birşeyi yanlış vermişler onu düzeltmeye gidicek inşallah. 27+5 hamileyim. Çok korkuyorum yisne kalıcak çok diye ama o okadar emin gittiğimle gelmem bir olucak diyo…