NazliKanber07 Merhaba 5+1 haftalık gebeliğim var, yumurtalıklarımda 7 ve 9 cm boyutunda kistler ortaya çıktı. Böyle bir durumu yaşayan var mı 😟😢
_Lavinya NazliKanber07 Bazı hamileliklerde görülen bir durum. Benim normalde de kistlerim vardı. Keseyle birlikte başta büyüdü fakat daha sonra küçülmeye başladı. Muhtemelen sizde de öyle olur ☺️ geçmiş olsun 🥰 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌺
11annebebek NazliKanber07 ne kisti o önemli benim dermoid kistim yumurtalıkta var 6 cm falandı en son şimdi kaç cm oldu bilmiyoruz doktorum sezaryan olduğu için kisti de alacak inşallah
NazliKanber07 _Lavinya doktor 3 aylık sonrasında ameliyatla alınabileceğini söyledi 😢 korktum açıkcası 😢
_Lavinya NazliKanber07 Evet çünkü 6 cm den sonrasında takibe alınması gerekiyor. Biraz cm leri yüksek benimki en son 6.5du. en son kontrolde küçülmüş dedi doktorum sadece. Hatta doğumda bu kistleri atma ihtimalin var dedi. Ben yıllardır kistle uğraşıyorum. İnşallah sizinki de küçülür kese büyüdükçe. 🤭